اینترنت لسان

مهندسین پیشبرد ارتباطات لسان
  • English

بزرگترین مانیتور اولترا واید خمیده دنیا

دسته بندی مقالات

بزرگترین مانیتور اولترا واید خمیده دنیا
357
28 سپتامبر 2016
modi
ال جی و سامسونگ بهترین فروشندگان مانیتور های اولترا واید خمیده در دنیا هستند، به نظر می رسد که ال جی توانسته گامی بزرگ در این زمینه بردارد و مانیتور های اولترا واید خمیده را با بزرگترین صفحه نمایشی که تا کنون ساخته شده، منتشر کند.

ال جی ۳۸UC99 با صفحه نمایش بزرگ و همچنین رفرش ریت بسیار بالا در نوع خود اولین است! انتظار می رود تا ال جی سه مانیتور اولترا واید جدید خود را در مراسم IFA 2016 به نمایش بگذارد.

 

بزرگترین مانیتور دنیاال جی در هر سه مدل مانیتور های خود از نسبت ابعاد ۲۱:۹ استفاده کرده است، ال جی ۳۸UC99 همانطور یک از اسمش پیداست یک مانیتور اولترا واید ۳۸ اینچی خمیده است که عنوان بزرگترین مانیتور دنیا را به خود اختصاص داده است، دو مانیتور باقیمانده دیگر از اندازه ۳۴ اینچی استفاده کرده اند که یکی از آن ها دارای سطحی صاف با ویژگی Google Cast تعبیه شده درون دستگاه و دیگری دارای سطحی خمیده با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی است که با این ویژگی، این مانیتور چشم را نوازش می دهد.

بزرگترین مانیتور دنیانسخه ۳۸ اینچی قادر به رسیدن به رزولوشن ۳۸۴۰×۱۶۰۰ بههمراه کیفیت ۴K می باشد، این مانیتور دارای پورت USB سری C می باشد که با وجود دو اسپیکر بلوتوثی در درون بسته بندی دستگاه، قیمت این محصول را به ۱۴۹۹ دلار رسانده که در اواسط ماه سپتامبر منتشر شده و  آغاز به فروش می کند. این قیمت برای یک مانیتور رقم بالاییست اما خوشبختانه گزینه های دیگری هم در دسترس می باشد.

مدل خمیده ۳۴UC79G 34 اینچی مقرون به صرفه تر به نظر می رسد، قیمت پایه برای این مدل ۵۹۹ دلار می باشد که با افزودن قابلیت Google Cast به ۶۹۹ دلار می رسد. البته تنها مشکلی که در فروش این مدل وجود دارد، شروع دیرتر نسبت به فروش می باشد، به طوری که در ماه نوامبر منتشر می شود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.